Uudella brändillä kohti uutta kasvun aikakautta

Suodata blogiaiheen mukaan

Eduhouse blog

Blogissamme käsittelemme alan polttavia puheenaiheita.

brändiuudistus

Eduhouse yhteistyöhön MySpeakerin kanssa

Lue lisää

brändiuudistus

Eduhouse & Wistec Training yhdistävät voimansa. Kasvua vauhdittaa pääomasijoittaja Verdane

Lue lisää

brändiuudistus

Uudistimme eduhouse a+ -verkkokoulutuspalvelun

Lue lisää

brändiuudistus

Miten itseään voi kehittää työn ohessa?

Lue lisää

Uudella brändillä kohti uutta kasvun aikakautta

By Eduhouse, on 8 lokakuuta, 2021

Julkaisimme uuden brändimme 1.10.2021. Tässä blogikirjoituksessa toimitusjohtajamme Jukka Vento kertoo mistä brändiuudistuksessamme on kyse.

 

Miksi Eduhouse-brändi uudistettiin?

 

Taustalla on kaksi ajanjaksoa: vanha ja uusi aika. Vanhassa ajassa olimme osa Accountor Groupia ja tavoittelimme liiketoiminnallamme eri maaleja kuin nykyisen omistajamme sijoitusyhtiö Verdanen kanssa. Kesäkuussa tapahtunut omistajan vaihdos tarkoittaa meille uutta aikakautta ja sen myötä uutta tapaa toimia. Uudella brändillämme haluamme viestiä, että uusi aika ja voimakkaan kasvun ajanjakso on alkanut.

 

Lisäksi olemme yhdistämässä liiketoimintojamme Wistec Trainingin kanssa ja uusi brändimme viestii, että yhdessä olemme uusi Eduhouse. Huomioimme molempien yritysten sisäisen dna:n ja ominaisuudet sekä toimintatavat. Nämä tekijät ovat mahdollistaneet sen, että yhtiöt ovat saavuttaneet paljon ja pystyneet rakentamaan vahvaa LaaS-liiketoimintaa. Eduhouse ja Wistec ovat yhdessä enemmän kuin 1+1.

 

Mitä uudella brändillä tavoitellaan?

 

Uusi brändimme huokuu kasvuhakuisuutta sekä toisaalta myös rohkeutta, jota uusi päävärimme oranssi kuvastaa. Lisäksi uusi brändimme viestii uteliaisuutta muutokseen. Seuraamme aikaa ja näemme uusia mahdollisuuksia nopeasti muuttuvassa osaamisen kehittämisen kentässä. Haluamme uuden brändin viestivän, että Eduhouse on alallaan suunnan näyttäjä ja koulutusmarkkinan edelläkävijä.

 

Toinen tärkeä näkökulma on globaalisuus. Olemme aiemmin nähneet itsemme vahvasti suomalaisena yrityksenä ja liiketoimintana. Uuden ajan ja brändin myötä näemme itsemme pohjoismaisena, jopa pohjoiseurooppalaisena johtavana LaaS-toimijana.

 

Mitä lisäarvoa uusi brändi tarjoaa asiakkaille?

 

Asiakkaillemme Eduhouse on nyt aidosti nimensä mukaisesti koulutustalo. Koulutustalona palvelemme asiakkaitamme entistä laajempien osaamistarpeiden näkökulmasta. Pystymme tarjoamaan palvelut kaikkiin liiketoiminnan osaamisen kehittämiseen liittyviin tarpeisiin, haasteisiin ja eri segmentteihin ajasta ja paikasta riippumatta. Huolehdimme paitsi asiakkaidemme osaamisesta, myös kiireisten asiantuntijoiden tärkeimmästä resurssista, ajasta.

 

Uusi brändimme lupaa asiakkaillemme fokuksen osaamisen kehittämiseen ja paikallisuuteen. Huomioimme jatkossakin asiakkaidemme paikalliset osaamisen kehittämisen tarpeet, jotka liittyvät esimerkiksi reguloituihin lainsäädäntöihin, paikallisiin tapoihin tai kieleen. Saman aikaisesti tarjoamme myös globaaleille asiakkaillemme täysin samat palvelut, jotka tarjotaan kansainvälisillä markkinoilla. Tämä lupauksemme tiivistyykin erinomaisesti sanoihin ”Eduhouse locally but globally”.

Topics: Kouluttautuminen, brändiuudistus